Saturday 10 September 2011

Hati

JIka dia Jodohku....kekaLkanlaH kami...
Jika dia bukan Jodohku,,luputkanlah dia Dari ingatan dan Hatiku..
Akan Ku terima dengan hati yang terbuka..
Akan ku terima sebagai mana aku teriMa perpisahan antara Aku dengan insaN sebelumnya..
InsYaAllah...walaupun ia paHit untuk ku telan,,
sePanjang hari ini,,serius...semangat aku betul2 Lemah...
apa Aku fikir???dia, dia dan Dia????
Mungkin....
Facebook,,,,,,
mungkin juga ia membuatkan hati aku betul2 sakit,,
kadang-kadang aku Xfaham dengan hati ku senDiri,
Cemburu telampau ke,,,
kalau perlu..akan ku lenyapkan Laman sosial itu dari Hidupku..
kerana ia juga pernah menjadi masalahku dulu..
jika laman itu menjadi dia gembira,,aku redha..
biar aku undur diri dari laman itu..
gemar melayan???
maybe itu sikapnya....
sikap itu membuatkan aku betul2 sakit...
sakit sangat2.....
Bagaimana aku nak ubati hati ini?
itu menjadi persoalan di dalam kotak pemikiran ku ini..
serius,,aku sendiri jarang melayan kawan2 blainan jantina ni lebih2 tapi dia???
sebenarnya,,aku hormat dia...hormat tapi.....ini dia balas..
memang la niat bukan curang tapi ia sedikit demi sedikit menbawa ke lembah kecurangan...
itu yang paling aku takut..
sEkali aku terkena...sampai bila2 ia menjadi peringatan bagi ku
Dia sayang aku,,,aku pun sayang dia...
itu je Yang aku nak dia tahu...
Kehilangan dia merupakan satu mimpi ngeri...
Penat la,,,mengenali,menyelami dan berkongsi hati ini...
Kalau boleh,,harap ini yang terakhir...
Aku tahu, kemahuan kau turut sama mengangguk menyetujui aku kan...

ini sahaja yang dapat ku coretkan............
KA/AK..:'(

1 comment:

  1. suka ayt ni...klu dia bkn utk ak..lputkn dia dri ingatan serta hati ku...=)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)