Thursday 29 September 2011

me and study...=)

salam...




Bagaimana kamu anis dengan study????ok?
setakat ni ok....tapi frust gler dengan taxation...tapi,,,hati ni selalu menidakkan result yang aku dapat itu...
Kenapa ek???macam xpuas hati....insyaAllah,,,itu bukan result aku...hehe...tapi kalau itu sudah tertulis result aku...aku akan terimanya dengan hati terbuka....maybe Allah hendak uji kekuatan aku...who know's?
Test taxation yang kedua akan berlangsung pada hari jumaat...good luck to you Anis and to all my friend especially SPHT student...=)

RATING
REAL PROPERTY GAIN TAX
INCOME TAX..
bersiap sedia la dengan killer topics tue...
Selagi ada usaha,,,selagi itu kita boleh berjaya...
Amboi2 kamu Anis,,pandai bermadah...padahal satu apa xstudy lagi..
STOP IT!!!...hehe
Dalam kesibukkan dengan test, assgnment, kelas ganti....hati aku tidak sabar untuk pulang ke rumah...xsabar rasanya nak cuti...yang penting otak aku dah kat rumah kot..hoho
2 minggu lagi untuk menjelangnya final exam..........persediaan awal harus dilakukan agar ku tidak kecundang di medan peperangan...
Peluru tambahan telah diberi oleh oleh mereka2 yang lebih pakar supaya aku bersedia untuk melawan semua musuhku....
TUNGGU aku...

taxation
pengajian malaysia
english

Akan ku perangi kau habis-habisan...=)

JADUAL SEPANJANG SEMESTER 3

STUDY LEAVE :
3/10/11-7/10/11

FINAL EXAM :
10/10/11-12/10/11

TAKLIMAT LATIHAN INDUSTRI :
13/10/11

CUTI SEMETER :
14/10/11-20/11/11

LATIHAN INDUSTRI :
21/11/11

RESULT SEMESTER 3 :
31/10/11

FACILITATOR MJM SESI 2011/2012
31/10/11-3/11/11

Ada tugasan yang lebih penting untuk bersama-sama bakal juniorku...huhu
Tahniah kepada mereka yang berjaya itu....
ok la time to sleep.....
my KA pun dah tidur.....selamat malam...

salam..




3 comments:

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)