Wednesday 4 January 2012

wow,she look so beautiful,,

Salam kawan-kawan,,
Huhhh...Sebenarnya,,tajuk tue xde kaitan ape2 pun dengan ape yang aku nak cerita ni..So, xpayah la nak gatal-gatal baca ni..Kalau korang degil,,up to you la dear,,,>,<
Sebenarnya kan... Sebenarnya kan.. ishhhhh malu la nak cakap..
hahahaha... aku xde idea nak tulis,,maap tapi...
ahhhhh lupakan saja ya...

Buat pengetahuan semua, jambatan ni la yang aku selalu duk ulang alik dari rumah ke tempat kerja opsss,,bukan tempat kerja tapi tempat aku berlatihan industri (praktikal). Tetibe jehh aku nih..haha.Pagi-pagi lalu,,woww.. bau asin air laut menyelinap masuk ke dalam rongga hidung... nape? rase2 bau ape? ikan masin? Ikan kering? semua salah.. aku pun xtahu bau ape...
uiii... kalau time bawak moto dalam kelajuan 100 km/h, melayang kot kat atas tue... jangan risau!!
Sehari demi sehari,,aku semakin biasa dengan keadaan tue..
"Anis dok diam2 oiiii...kang termasuk dalam laut!!!" bebel adikku... Time tue, dia bawak moto,,memang seronok laa aku jadi pembonceng.. Alah,,xkan la boleh masuk dalam laut tue lain la kalu memang nak tempah maut untuk masuk dalam tue...
Terlupa plak,,,gambar ni diambil daripada jeti... Kat tepi tue jehhh!!!
Jeti ini adalah untuk ke Pulau Langkawi... Sape2 nak ke Pulau Langkawi..Sila2,,,Boleh jekk naik kat sini,,, tapi kebiasaannya mereka2 naik kat 'Jeti Kuala Perlis' kan?
Dok membebel je.. Korang tahu ke nama jambatan ni? Just call it 'Titi Semeling'
Tak famous mana pun tapi bagi aku,, menarik la jugak... dapat tengok laut.. kadang tue bila tengok ke bawah nampak la sang nelayan tua sedang memaksa kudratnya  mendayung sampan bagi mencari sebutir beras.Tapi aku xtahu laa kalau orang tua tue saje2 je pergi laut then tangkap ikan... mana tahu tue hobi dia ke... padahal rumah kaya raya.

see,,saw
tue la jeti dia.. cantik,,,xtipu...kalau tipu.. ape yang korang akan buat kalau aku tipu?hahaha
so,, last but not least..jom...
Mai la negeri kedah ni...-.-
wassalam,,,

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)