Wednesday 1 February 2012

Hari Dihitung,, -.-

| Assalammualaikum kawan-kawan |
Hari  demi hari dihitung tanpa henti :)
Untuk kami menamatkan latihan industri (praktikal)
Tak kira course Pengurusan Hartanah mahupun Penilaian Hartanah
Kami berganding bahu mengira dan mencongak hari untuk mengakhirkannya
Aku berakhir pada 23/2/2012 manakala mereka-mereka 24/12/2012
Kerana
Aku berpraktikal di Negeri Kedah. So, aku berakhir pada hari Khamis bertarikh 23/12/2012
Yess!! Yahooo!! :)
Macam-macam ragam manusia aku dapat kenali ketika latihan industri sedang dijalankan
Tapi sumpah
Mereka-mereka semua baik hati
Banyak mengajar aku
Tidak lokek ilmu yang penuh didada untuk dikongsikan bersama aku
Kalau bab makan :p
Lagila... Staff-staff ni ramai ajak keluar makan, nak belanja katanya
| maaf | bukan aku sorang k tapi bersama Intan
Alhamdulillah. Rezeki kn...
Out..=.=

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)