Monday 19 March 2012

" Now, I'm a senior "


Macam kelakar je aku baca tajuk kat atas tue. Aku nak jadi senior? Terasa macam nak tergelak pun ada. |haha| Mungkin tak bersedia lagi kot :) Macam mimpi ngeri pulak. |hoho| Tak best pun la jadi orang besar-besar. Better jadi orang kecik-kecik je. Jadi junior lagi best. Dapat manja-manja dengan senior. |hoho| Itula yang aku lalui bersama senior aku dulu. Dia baik sangat-sangat. Dan mudah-mudahan bakal junior yang akan satu bilik dengan aku pun akan sebaik Maisarah. Ya, Maisarah!! :)

Dah lama aku tak dengar cerita gadis kecil molek itu.. :) Dah kahwin kot. |harharhar| Apa-apa pun semoga dia sihat dan dalam khabar baik la. Amin. Last, jadi senior tak best!! Ya, yang arif saya menekankan lagi hujah saya bahawa kehidupan seorang junior lagi best dari kehidupan seorang senior!! :p
Sekian.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)