Saturday 24 March 2012

sims please ~lalalala

Assalammualaikum you, you and you :)
Yup, sims. Game ni la yang aku duk tengah giler sekarang ni -.-
Tapi aku mula main agak ketinggalan la jugak. Orang semua main dah dapat score tinggi-tinggi, yang aku baru mula main. Aku mula bergiat aktif dalam sims ni lepas final exam semester tiga dan sampai la sekarang. Aku tak pasti la untuk menghentikan kegiatan ini atau tidak setelah masuk semester lima nanti. |hoho| lalai woo main benda alah ni. |serius| so, jangan biarkan diri anda terjebak dengan kegiatan ini :p




Aku biasala kan, main sims sampai dua sims,, |hahaha| Satu lagi sims aku rembat KA punya, Yelah dia bukan main pun |hihihi| Lagipun, aku kan tamak. Tapi alhamdulillah,aku boleh urus kedua-dua sim tue.. =.= Lama jugak aku berusaha untuk membesarkan kedua-dua rumah ni, tapi aku punya rumah sims lagi besar la dari rumah sims KA |hahaha| Yang kat atas tue rumah sims aku :)




Yang ni pulak rumah sims KA. Oleh sebab perempuan yang urus sims ni, tengok! sims tue lelaki tapi rumahnya ala-ala perempuan kan?! Caya la |hahaha| Aku dah cuba dah buat rumah tue macam rumah lelaki tapi inila hasilnya. Aku tak tahu |hoho| Tapi sims ni memang ngada-ngada. Menyampah!! Okeyy la nak cerita pasal sims je. Daaa.. Assalammualaikum. Oh yee peminat setia, take care ya!! :) sebulan lagi. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)