Sunday 4 March 2012

yeay!!! i get it

Assammualaikum :)
Kepada calon-calon stpm mesti tengah berdebar giler kan? Relax la. Apa-apa pun korang kena terima dengan hati yang terbuka apa keputusan yang bakal korang dapat nanti. InsyaAllah semua berjaya. Just sekarang ni berdoa sahaja mudah-mudahan Allah beri ketabahan dan kecekalan time korang pergi amik result tue. Aku doakan korang berjaya. Aku tahu, Pra U tue susah tapi jika bersulamkan usaha yang gigih dan ditambah dengan doa InsyaAllah semuanya mudah. Aku pernah alami zaman Pra U tue tapi rezeki aku bukan di situ,, tapi empat bulan tue memang bermakna bagi aku.. So, terpaksa aku melangkah meninggalkan dunia form6 atau Pra U. Alhamdulillah, akhirnya aku di sini. Kawan-kawan,, good luck. Aku tahu korang dah buat yang paling-paling terbaik. |Tahniah|


"Malam ni nak tulis tajuk ape ek wak?"
"Tulis la kisah sirah anbiya' "
Aku mendengus. Otak ligat berfikir. Dia ingat bakal zaujah |insyaAllah| dia ni pandai sangat ke tentang kisah-kisah tue semua. Tapi tak salah kan mencuba? InsyaAllah suatu hari ini. :)



Siapa kenal tiket kat atas tue? |hahaha| |Knapa senyum-senyum?| Kenangan OOoo bukan senang nak lupuskan semua itu. Susah. Sangat-sangat susah :) Yang paling mahal tandatangan tue tau :P Berapa kali try nak tiru tandatangan tue tapi setakat ini, belum berjaya lagi la. Kepada tuan punya tandatangan, |sorry| hahaha. Nanti saya try tiru tandatangan itu lagi :P


Okey la peminat setia yang suke curi-curi masuk then baca blog nih, Thank you very much ya. Tiket bas saya simpan then tiket wayang? Ada simpan tak? Resit beli coolblog ke ada simpan tak? |hahaha| Jap-jap beli coolblog ada resit ke? Sekali lagi, |hahaha| saya dah lupa. Semoga kamu sentiasa dilindungi Allah dan dipayungi dengan rahmat Allah. :) Terima kasih juga kepada kawan-kawan.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)