Sunday 15 April 2012

Malam Apresiasi Gemilang 2012 ^.^

Assalammualaikumm awek-awek dan pakwe-pakwe. |hehehe|

14 April 2012 menyimpan seribu kenangan buat kami senior batch 2010/2011 dan junior batch 2011/2012 termasuk la junior CEA. Tak kira la SPHT or SPGT. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan selancarnya :)
THE PHANTOM IN RED AND BLACK. Apa yang aku nak cakap sekarang, aku enjoy habis. Mungkin bukan aku sahaja tetapi kegembiraan ini juga kepada sesiapa yang bergelar SENIOR tak kira kos SPHT atau SPGT. Betul tak korang enjoy habis?? |hahahaha|


Tiket ni kalau tak bawak time malam dinner tue memang tak boleh masuk. Betulkah? |hahaha| Yang penting cabutan bertuah pada mereka-mereka yang daftar sahaja, insyaAllah ada rezeki dapat la cabutan bertuah. Tapi malam tue aku tak ada rezeki. So, cabutan sedikit tidak bertuah la bagi pihak aku :) T.A.P.I. ada tapinya tau, walau tak dapat cabutan bertuah,, ada benda yang buat aku lagi happy, korang nak tahu? =.=


Eh, eh, eh... Itu bukan persembahan kos aku tapi persembahan daripada junior -.-
Okey-okey aku sambung cerita tadi, apa yang buat aku lagi happy,, sebab/kerana kos aku dapat menjuarai persembahan terbaik. Alhamdulillah lagi sekali kepada Pencipta. Terima kasih kepada pihak di belakang tabir, watak utama dan aku sendiri |hahahaha| selaku watak tambahan tidak lupa juga pada watak tambahan yang lain-lain. Korang semua memang terbaik. Akhirnya, penat lelah kita semua berbaloi dan terbalas juga. Terima kasih kepada Tuan Director. Lu memang terbaik :) |kikikiki| Watak utama, korang memang the best sebab spontan je cakap. Skrip semua dah lupa bila dah ada atas stage. sorry, gambar time kitaorang buat persembahan aku tak sempat amik.






Empat sekawan. Itu la kami :) Hubungan kami seutuh..... Korang sambung la sendiri :p aku dah tak boleh fikir >.< Dan gambar terbalik tue, korang rotate la sendiri, tak pun, korang terbalik kan laptop korang :) Boleh kan buat, |hahahaha| Kalau tak, teleng kepala korang.







|hahahahaha| Korang rotate la sendiri gambar aku tue. Sorry sesangat :] Gambar di atas ni, aku sempat amik time kawan-kawan seperjuangan aku buat persembahan. Apa yang boleh dikatakan, Seronok dan lawak giler persembahan korang. Tak kering gusi dibuatnya. Apa-apa pun kemenangan itu milik kita. Alhamdulillah. Time sukaneka SPGT senior banyak giler bolot hamper, jeles ni :p |hoho|


Okey la sampai di sini sahaja warkah kali ini ^.^ Aku penat dah menaip |ecececeh| Malam ni nak tidur awl. Bakal zaujiku pun dah tidur. InsyaAllah. Bakal zauji ye :] Selamat malam. Take care k. Aku makin jarang update blog. Laptop aku dah rosak. |hahaha| Dengar dek abah aku, HABIS. To my zauji, jangan mengusik banyak sangat. Suke betul dia mengusik :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)