Saturday 28 April 2012

~Sharing is caring




Sampai-sampai je Kluang tadi, KA dah tunggu. Terkejut giler aku. Apa-apa pun thank you very much sebab sanggup buat semuanya. Sanggup korbankan apa yang penting dalam hidup awak, kira.. pentingla jugak kan. Kalau tak mesti hari ni awak dah berlepas ke JB. Tetapi kerana saya, sanggup awak tunggu kan. Terharu. |huhuhu|


Thanks jugak sebab belanja saya coolblog. Lama dah kot tak minum benda tue sejak-sejak pindah hari tue. Rindu pulakk. |hahaha| Tapi satu tak cukup okey untuk saya. |hahaha| Kena beli dua gelas. Baru cukup untuk saya.


Esok dinner bersama Family si dia |hahaha| macam kelakar pulak. Tak keruan dah ni. Untungla hidup kan. Dapat makan, orang belanja lagi. Mudah-mudahan majlis esok berjalan dengan selancarnya. Amin. Selamber je Anis Khalilah. Lagipun segala aktiviti telah diberitahu pada ibu dan abah. Alhamdulillah. Jadikan la aku anak yang solehah. Tidak menyusahkan ibu dan abah dan orang-orang sekeliling.


Aku dah shopping habis dah hari ni. Sale kot. Memang banyak barangla aku angkut. Dah la hari ni tak ada plastik. Poyo la. Apa-apa pun, sharing is caring. Separuh duit KA dan separuh lagi duit AK. Kan comel tue :) 
Tak sabar menanti hari esok. Akan ku ungkap kembali kenangan kita bersama.




No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)