Tuesday 10 April 2012

status updated :]

Assalammualaikum.

Pejalanan hidup semakin mencabar. Ya, itu yang aku rasa sekarang ni. Walau macam mana pun, hidup mesti diteruskan. Bila dah balik Inspen, rasa macam nak kembalinya ke rumah. Apakah? Apakah perasaan ini? Nampak sangat aku tak bersyukur. Bila fikir balik, rasa macam nak balik rumah dan tak nak belajar lagi. |hahaha| macam tue pulak? Lepas tue, dah tak nak belajar nak buat apa? Kahwin? Abaikan soalan gila, Tak tercapai akal langsung.

Memang tidak dapat dinafikan belajar lagi best dari bekerja. Bekerja penat badan tapi belajar just penat otak je. So, aku lebih rela untuk mengambil risiko PENAT OTAK. Uhmmmm, bosan. Itu yang aku alami sekarang. Apahal tah. Aku malas nak merayap bilik orang lain sebab tue aku jadi bosan. Nak tidur, makin tembam la pipi ni, asalkan lepas makan, tidur. Asalkan tidur, lepas makan. BOSAN LA WEHHH.

Account. Sikit LEM sikit. Itu aku la kan. Biasa la basis dalam akaun zero. Macam ni la jadinya. Aku tak faham apa pensyarah tue ajar :( Usaha kena lebih sikit dalam subjek ni. InsyaAllah. Tak kan nak harapkan tenaga pengajar je, usaha sendiri pun kena sumbang jugakk. Dah la tadi aku bagi jawapan salah. Ntah apa-apa je tapi memang tadi aku tak tahu langsung jawapan numbor satu. Aku tanya Aloy, Aloy jawab conservatism, aku pun bagi la jawapan tue. Sekali salah. Jawapan sebenar matching. |hahaha|


GOING CONCERN.
MATERIALITY.
FULL DISCLOSURE.
HISTORICAL COST.
REVENUE RECOGNITION.


Aku bukan nak jadi accounting la wehhh. Tolong la aku. |huhuhu|


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)