Wednesday 29 August 2012

Sebuah Masa Depan.

Assalammualaikum kawan-kawan :)

Masih tidah terlambat lagikan untuk mengucapakan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin <3
Harap di ampunkan jika ada tersalah kata, terguris perasaan, tersakit hati, terasa hati. Semua TER la. Sorry, aku juga merupakan manusia biasa.

Syukur sekali lg kepada Allah. Rezeki tahun ni terlalu mencurah. Syukur sangat. Sebab itula aku selalu ingatkan diri bahawa sesuatu kesusahan yang diberikan pasti ada hikmatnya. InsyaAllah. Now, permohonan sambung belajar ke UITM telah aku selesaikan. InsyaAllah kos Pengurusan Hartanah dapat diteruskan jika ia diizinkan olehNya tapi harap-harap kos tue la yang aku dapat. Amin. Kerjaya aku sudah dibidang itu. Amin :)







Okey, ni 'application form' University of Western Sydney (UWS) aku tak isi pun lagi. Nervous plak. |huhuhu| Selain kena apply, pihak universiti juga mintak :

  •  SPM results.
  • INSPENS results.
  • Letter of medium instructions from INSPEN to verify program was taught in English.
  • Your passport biodata and signature page.

So, persiapkan apa yang dimahukan. Ayuh kawan-kawan :)
Sama-sama la berdoa mudah-mudahan tercapai cita-cita kalian untuk melanjutkan pelajaran dalam Bachelor of Business and Commerce (Property) di UWS. Lagipun, senior kita ada yang pergi ke sana, so dieorang boleh, kita ni sebagai junior pun boleh apa. |hehehehe| Anyway para kawan-kawan semoga berjaya ya! Tidak lupa juga untuk tuan punya blog :D


Assalammualaikum.
Semoga kawan-kawan aku di luar sana juga berjaya dalam bidang masing-masing. Amin.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)