Thursday 24 January 2013

Games in memory.

Happy!
Assalammualaikum kalian. Sorry la, makin busy. Nak update blog pun tak sempat. Sangat-sangat tak sempat. Itu ini. Itu ini. Kelam kabut dibuatnya. Facebook pun online gitu-gitu je. Ada yang lebih penting dari ini semua. Semoga urusan ku berjalan dengan selancarnya. Amin :')

Tadi belek-belek facebook, terjumpa pulak game ni. Korang ingat tak? Mesti dah tak ingat kan? Biar aku ingatkan korang. Ni game yang aku tergila-gila time semester lima kat inspen dulu. Adoii! Tak tahu la, tak boleh tinggal kot game ni. Pagi petang siang malam duk mengadap game ni je. |okey aku tipu je| Dah tentu siang aku ada kelas, mana sempat ber'game ni (^____^)

Game ni kalu main ramai-ramai baru best. Lawan di antara satu sama lain. Syokk giler ^____^ Dulu game ni aku suka lawan dengan eha. |hohoho| Kadang tidur sampai lewat malam semata-mata nak score paling tinggi. Cikgu yang mengajar game ni semesti lah intan. Dia bab-bab game ni memang pandai tapi last-last aku dengan eha dapat kalahkan dia sebab bangunan-bangunan kita orang lagi bernilai tinggi mengikut market value berbanding bangunan-bangunan intan. |cewahh| |hahaha| (-.0)

Bila ingat balik, seronok kot. Game ni tidak melalaikan jika kita bijak mengatur masa. Aku dulu sampai sorokkan laptop seminggu sebelum berlangsungnya final exam. Yelah, takut bila nampak laptop sibuk nak main game. Kritikal betul aku time tu. Alhamdulillah. Game tak ada effect langsung pada result final exam semester lima :)

Okeyla, cukupla melepaskan rindu sekejap. Selamat malam. Jaga diri. Jaga solat. Jaga akhlak. Berdoa dan bertawakal la moga-moga beroleh ketenangan hidup. Lastly, doakan ibu saya cepat-cepat sembuh. Terima kasih sangat-sangat (*.0)

Bila tibanya 16 Januari 2013, terasa bagai kehilangan sesuatu. Apakah itu? Dulu berempat sekarang bertiga. Rasa macam janggal sangat. Imissyou. ehaintanainisanis <3

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)