Friday 1 March 2013

Kau Pasti Bangga Memiliki Ku :)



Tahukah kau wahai bakal suamiku,

Allah itu sangat mencintai diri ini dengan mengurniai kamu disisi?

Disini aku sedang belajar untuk menjadi dewasa dan siap untuk mendampingimu kelak.
Walaupun resah dan putus asa kadangkala menguasai diri tetapi kau singkap semuanya dengan kelembutanmu dan nasihatmu. 

Kadangkala jua aku tertanya kenapa Allah selalu menguji aku tepat pada hati ini? Kini ku tahu jawapannya.
Allah jua tahu dimana tempat paling tepat agar aku sentiasa mengingatiNya dan sekaligus kembali mencintaiNya.

Ujian demi ujian, dugaan demi dugaan membuatkan aku lebih teguh dan kuat, yang akan membuatkan kau pasti bangga memilikiku suatu hari kelak. Ya. Kau pasti bangga memiliki ku suatu hari nanti.

Aku yakin Allah juga mencintaimu sebagaimana Dia mencintai diriku, aku yakin Allah sedang melatih dirimu menjadi seorang mujahid yang teguh dan kuat yang pasti akan membuatkan aku jua merasa bangga memilikimu suatu hari nanti insyaallah :)


Detik ini pun aku berasa bangga dengan kekuatan akhlakmu, solatmu dan keimananmu. Semoga kau terus bernaung di bawah petunjukNya. Apa yang aku harapkan, pimpinlah aku ke syurga Allah yang kita dambakan selama ini. InsyaAllah (^____^)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)