Tuesday 14 May 2013

. saya adalah musuh awak .

Jadikanlah air mata yang jatuh di pipimu itu sebagaai penawar dosa-dosamu
. Moga Allah Redha :')



Duhai calon imamku yang tertulis di Lauhul Mahfuz yang masih menjadi rahsia ilahi.. 
Aku akan berusaha mencintaimu dalam setiap sujud gelap malamku,
dalam setiap tasbih cintaku.. 
Aku akan berusaha mencintaimu dalam diamku,
tanpa merosak Izzah dan Marwah diriku.. 
Jagalah aku bila engkau benar mencintaiku kerana Allah.. 
Kerana cinta tidak akan saling merosak tapi saling menjaga.. 
Cintailah aku tanpa harus mengurangi rasa cintamu pada Sang Khalik,
bila saatnya nanti.. 
Ku tunggu engkau dalam gerbang ke halalan yang akan kita bina bersama dan menjalani hidup dalam meraih redha-Nya.. 
Sebelum itu tetapkanlah hatimu dan hatiku menjaga cinta yang kita bina kerana Allah...
Saya adalah musuh awak. Musuh paling nyata. Saya akan ingat sampai bila-bila.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)