Monday 26 August 2013

26.08.2013

Terjumpa pulak dengan senior inspen. Kak atin and kak alia :)
 
Alhamdulillah :)

Alhamdulillah untuk permulaan semester ini tidak sia-sia dengan usahaku. Usaha yang Allah buahkan hasil untuk lebih kuat aku berjalan dalam bidang pengurusan hartanah. Syukur sekali lagi. Pointer? Sikit je dan biasa-biasa je. Syukur kepada Allah itu nombor satu okey. Doakan aku supaya lebih cemerlang selepas-selepas ini. Doakan aku supaya lebih kuat menimba ilmu Allah ini. Doakan aku supaya jauhkan aku sifat berputus asa. Terima kasih kawan-kawan. Kejayaan ini bukan milik aku tetapi milik Allah.

To ibu abah ; Terima kasih ibu. Terima kasih abah. Di atas doa dan restu kalian berdua. Dalam setiap doa. Dalam setiap solat. Terima kasih sekali lagi. Abah ibu, maafkan segalanya ye salah dan silap anakmu ini. Diri ini mengakui memang banyak menyusahkan ibu dan abah. Tapi. Tapi dan tapi hati ini sudah terniat untuk membahagiakan menggembirakan ibu dan abah dulu. InsyaAllah. Ya Allah. Tolong jaga ibu dan abah serta adik-adik ku jika suatu hari nanti aku tak termampu lagi :')

To awak ; Terima kasih juga di atas doa dan semangat yang diberikan. Saya tidak akan melupakannya sampai bila-bila. InsyaAllah :')

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)