Tuesday 29 March 2016

FIRST GIVEAWAY BY MISS OREN

KLIK SINI



Assalammualaikum semua :) |Hahaha|. Menyempat lagi aku join giveaway kan? Padahal tajuk nak present esok pun  tak cari lagi. Minggu lepas dah cari tapi kena rejected |Hoho| Redha je la. Malam ni aku cari pulak :D So jom join 1st Giveaway by Misss oren. Tarikh tutup giveaway ni bila bila masa je okey. Cepat cepat join. Mana tahu anda bertuah. InsyaAllah. Good luck dan selamat bersegmen semua! ^^




SAYA SAYANG MAMA SAYA!!!! - Okey, sehabis kuat dah kiteee jerit! hahaa ^^

5 comments:

  1. salam singgah good luck

    http://mummysupplementshop.blogspot.my/2016/03/first-giveaway-by-miss-oren.html

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum, awak pemenang untuk GA ni ya. boleh check di https://dotdotmissme.blogspot.com/2016/06/the-winner-1st-giveaway-by-miss-oren.html

    tq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Dh bg detail dh di email :) tqvm

      Delete

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)