Thursday 5 May 2016

Since 2011

tak larat aihh nak sengihhh



Assalammualaikum dan haiii! Hari ni settle dua benda. Kurang sikit beban dalam otak. Beban atas bahu. Syukur! Tadi selesai dah presentation untuk elc590 dan test ctu555. Kalau tak, tadi nak presentation jugak untuk ctu555.  tapi malangnya tak sempat sebab waktu untuk subjek tu dah habis. So berhuhu la kami satu kumpulan |hahaha| Serius. Memang aku tak ready pun nak present harini. Memang tak nak. Tak nak!


So macam mana presentation elc590 tadi? |hahaha| Bagi aku gelak dulu. Apenda aku cakap pun aku tak tahu. Speaking kot. Dah macam apa cakap. Mesti grammar tunggang terbalik. Lepastu petang tu test ctu555, apenda aku jawab pun tak tahu. Yang penting tadi aku semak balik jawapan, dah dua salah. Lantakla. Ada makk kesahh @.@ Dah buat kan. Dah jawab kan, amalkan konsep redha je okey |huuu|


Actually tak nak pun taip panjang panjang entry kali ini.. Cuma nak bagitahu tshirt couple yang di sponsor oleh blogger Nadia Syamimi dah sampai pun kat encik tunang. Tu haaa. Siap pakai lagi. Disebabkan kekangan waktu, aku pos ke dia pun lambat. Maaf encik tunang T.T Tengok dia pakai macam ngam ngam tapi tak tahu la kalau dia sepit baju tu kat belakang, biar nampak fit sikit |wakakaka| Btw terima kasih blogger Nadia Syamimi sebab bagi rezeki kepada kami. InsyaAllah, makin bertambah rezeki beliau juga nanti.


Okeyla, mata dah mengantuk. Esok ada trip ke tanjung malim. Mohon doakan perjalanan kami sekelas ye. Jaga diri. Jaga hubungan dengan Allah. Jaga solat. Jaga hubungan dengan encik abah dan puan ibu. Jaga hubungan dengan orang sekeliling. Assalammualaikum. Sweet dream. Daaaaaaaaa

4 comments:

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)