Tuesday 24 January 2017

I'm back again



Assalammualaikum dan haiii semua. Boleh gelak besaq dah la sebab dah habis exam semua. Baru ada masa nak mengadap blog. Kalau tak, bukak laptop.. buat assignment. Tak sempat nak jengah blog. Sorry okay. Tapi kadang tak buat assignment, layan movie. Sabo je laa ^^

Alhamdulillah. sekarang, boleh la layan blog nih.. Ni pun buat sementara waktu. Sebab lepasni nak busy dengan fyp pulak. Allahhu. Pilih pulak tajuk yang berkaitan dengan valuation. Dapat pulak supervisor yang ada knowledge and experiences yang umpphh gitu. Aku harap sangat Allah permudahkan urusan aku. InsyaAllah. Semoga relation antara aku dan dR supervisor serasi. Amin. Sebenarnya segan. |hahaha|  :D

Okay, tadi baru aku lepas pulun join giveaway, bloglist bagai.. Cuma tinggal satu lagi aku tak join.. Mungkin esok kot aku update. InsyaAllah. Alhamdulillah, blog Kasihku Amani memudahkan urusanku sebab puan blogger letak banner segala giveaway yang boleh join. Thanks kepada blogger Kasihku Amani :)

Malas nak menaip panjang panjang sebab nak sambung tengok movie Harry Potter, aku memang suka tengok cerita lama lama nih |hahaha| Jaga hubungan dengan Allah. Jaga solat. Jaga hubungan dengan encik abah dan puan ibu dan jaga hubungan dengan orang sekeliling. Assalammualaikum. Selamat Malam :)

2 comments:

Terima kasih kerana sudi singgah blog antara aku dan kau. Jumpa lagi :)